29 Mart 2012 Perşembe

Golden Rose Fluid Fondoten


Ve benim yıllardır değişmeyen tek makyaj ürünüm diyebileceğim fondotenimin tanıtımında sıra.Yaklaşık 5-6 yıldır kullanıyorum bu ürünü. Golden rose'un birçok fondoten çeşidi mutlaka ki var ama yanılıp sıkılıp başka ürün hiç bakmadım bile .Likit olma özelliği benim için çok önemli cilt tipime göre daha kolay dağılım sağlıyor ben makyaj süngerine küçük bi miktar sıkıp yediriyorum bana yetiyor zaten.Kapatıcılığından çok memnunum ama bu biraz kişilerin beklentisine göre farklılıklar gösterebilir benim çok fazla cilt kusurum yok sadece göz altlarıma kapatıcı uygulamak zorunda olduğum için fondoten ile cilt tonumu destekliyorum ..Ayrıca vitamin E ve spf 15 özelliğide var.Eğer cildinizde çok fazla gizlemek istediğiniz detaylar yok ise bu fondoteni şiddetle denemenizi öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder