29 Mart 2012 Perşembe

Watsons Alışverişim


Geçen cumartesi yaptığım watsons ziyaretimin ganimetlerini yayınlamak bugüne kısmet oldu.Malesef aradığım çoğu ürün kalmamıştı h.sonu gitmenin azizliğine uğradım diyebilirim.Gelelim aldıklarıma soldan sağa;
1.Superdrug naturals coconut & sweet almond shampoo..yani hindistan cevizli ve tatlı badem şampuanı kuru ve yıpranmış saçlar için öneriliyor dayanamayıp aldım kokusu muhteşem ama sadece okadar ! sıradan bi şampuandan bi farkı yok benim için tekrar alırmıyım hayır almam piyasada başka bir şampuandan 2 tane alırım bu fiyata :)
2.Superdrug naturals coconut & sweet almond intensive conditioner.. yoğun saç bakım maskesi bu ürünü çok beğendimm diyebilirim .şampuanı için üzülmüştüm ama bu kokuyu hiç değilse maskesi ile koklayabilicem :)  saçlarımı yumuşacık yaptı kabarmasını biraz yatıştırdı ve parladı saçlarım tekrar alırım !
3.Watsons olive hair treatment..adı üstünde zeytinyağ özlü saç bakım kürü buda fena değil ama hindistan cevizli benim favorim bidaha alırmıyım alınabilir aslında.
4.Flormar x10 rimel..Geçici olarak deneme maksatlı aldım fiyatına göre güzel bi ürün  uygun fiyatlı rimel isteyenlere tavsiye edilebilir resmini en yakın zamanda bloguma ekleyeceğim he bidaha alırmıyım hayır benim hedefim MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT çünkü :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder