29 Mart 2012 Perşembe

Neutrogena



Uzun zamandır kendime güzel bir yüz yıkama jeli arıyordum.Sürekli raflarda görüp gözümün kaldığı elimin uzanıpta bir türlü cesaret edip alamadığım neutrogena pembe greyfurt özlü serisinin hem günlük peeling jelini hemde yüz yıkama jelini sonunda almış bulunmaktayım.Cilt tipime gelince karma nemsiz ve hassas (alerjik)
Nasıl Kullanıyorum ?
1.Günlük peeling jelimi gün içersinde makyajın kalıntılarının iyice temizlenip cildimin gece boyu nefes alabilmesi için akşamları kullanıyorum . Scrubın içinde bulunan granüller sayesinde adeta aydınlık bi görünüme kavuştuğumu ve cildimin gerçekten arındığını temizlendiğini hissedebiliyorum.
2.Yüz temizleme jelini ise sabahları, geceden zaten arınmış olan cildimi tazelemek amacı ile yüz yıkama faslında kullanıyorum.Ardından bephanten plus'ı ince bir tabaka halinde yanak ve burun kenarlarıma uyguluyorum.

NOT:Bana göre bu ürünü çok kuru cilt yapısına sahip kişiler kullanmamalı ! ancak karma ve yağlı cilt tiplerine rahatlıkla önerebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder