29 Mart 2012 Perşembe

Mecitefendi Saç Bakım Yağı


Saçlarım oryal işleminden sonra epeyce yanmış kısacık kestirmek zorunda kalmıştım bikaç sene evvel ozamnki bunalımımı yaşamayan bilemez ama Allahım kimseye böyle bişey yaşatmasın sizde bilmeyin daha iyi.Bu zorlu dönemimde aktardan sürekli türlü türlü yağlar alıp saç bakımı için kullanıyordumki birgün aktarcım bana bu mükemmel karışımı önerdi ve bende alıp kullanmaya başladım.
 İçeriğinde susam yağı,zeytin yağı,ceviz yağı,çörekotu yağı,badem yağı,defne yağı,ısırgan yağı,badem yağı,karangil yağı,jojoba yağı bulunuyor.Saç dökülmesini durdurup yeniden canlanmasını dolgunlaşmasını ve onarımını sağlıyor.Kullanmaya başladıktan sonra dipten dökülmelerim azaldı (kopmalar hariç çünkü yanıklarım epeyce vardı) saçlarım daha çabuk uzadı pürüzsüzleşti ve ışıl ışıl parlamaya başladı.O dönem tahminen 3-4 şişe bitirmişimdir haftanın 2 günü uyguluyordum.Şimdi ise haftada bir yada 2 haftada 1 de olsa mutlaka kullanıyorum.Vazgeçmeyeceğim saç bakım ürünlerim arasında ve kesinlikle tavsiye ediyorum.

NOT:Kuru,kabaran,yıpranmış ve şekilsiz saçların kullanması bence daha uygundur.Zaten yağlı yapıya sahip olan bi saç için iyi gelebileceğini sanmıyorum buna dikkat etmenizde yarar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder